خیلی یواشکی هایمان عوض شده است......
فاتحــــــــــــــــــــان آســــــــــــمان
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
درباره

به وبلاگ من خوش آمدید ........................................................................................... نظام اسلامی در زمینه انرژی هسته ای حتی یك قدم عقب نشینی نخواهد كرد. امام خامنه ای ................................................................................ دلم شهادت می خواهد!... مردن را که همه بلدند!... من دلم ازهمین تابوتها میخواهد! از همین ها که بوی عشق میدهد! دلم گرفته شهیدان.شما مرا ببرید! مرا ز غربت این خانه تا خدا ببرید! مراکه خسته ترینم.کسی نمیخواهد! کرم نموده دلم را.مگرشما ببرید!
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 5077
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ساعت فلش مذهبی وصیت شهدا آیه قرآن تصادفی

روزشمار محرم عاشورا
دریافت کد موزیک
وصیت شهدا وصیت شهدا

انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

<-PollName->

<-PollItems->

ارسال شده در جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 12:9 توسط Bagheri

 

 

"خیلی یواشکی هایمان عوض شده است

دروغ چرا؟ بعضی ها جوان که بودند یواشکی یک کارهایی می کردند!
یواشکی ساکشان را می بستند و بدون این که پدر و مادر بفهمند با خودشان بیرون می بردند و به بهانۀ مدرسه، جیم می زدند و می رفتند جبهه.
قبلش یواشکی دست برده بودند توی شناسنامه و سن شان را تغییر داده بودند.
بعضی ها یواشکی دار و ندارشان را می دادند به فقرا یا کمک می کردند به جبهه.
شب ها یواشکی از چادر یا اتاق یا سنگر می زدند بیرون و نماز شب می خواندند.
یواشکی های شان هم عالمی داشت.
شهدا! شماکه صدایتان به خدا میرسد! به او بگویید خلوت های ما را نگاه نکند...
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :